Zamieszczone przez MG
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez MGCzy możliwe jest, aby zmieniając osprzęt silnika oraz oprogramowanie w 1.4 TSI 122 KM osiągnąć fabryczny stan z golfa czyli 160 KMTomek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekZamieszczone przez MGCzy możliwe jest, aby zmieniając osprzęt silnika oraz oprogramowanie w 1.4 TSI 122 KM osiągnąć fabryczny stan z golfa czyli 160 KM
A koszt przeróbek Fabi na 180KM = Octavia 1.8TSI.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Psycho DadTylko pewnie koszt octavia 1.8TSI= Fabia RS
A koszt przeróbek Fabi na 180KM = Octavia 1.8TSI.
Samo chipowanie 1.4 jak wynika z tego wątku jest mało skuteczne. Potrzebna jest opinia kogoś dokładnie zorientowanego w budowie tych silników, czy jest możliwość i jakie są koszty przebudowy 1.4 122KM na 160KM ?
Komentarz
-
-
Samo chipowanie 1.4 jak wynika z tego wątku jest mało skuteczne. Potrzebna jest opinia kogoś dokładnie zorientowanego w budowie tych silników, czy jest możliwość i jakie są koszty przebudowy 1.4 122KM na 160KM ?. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zwirek75Fabia RS ma kompletnie inny silnik, różni sie od 1.4 122 KM znacznie bardziej niż "paroma gratami".- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zwirek75Fabia RS ma kompletnie inny silnik, różni sie od 1.4 122 KM znacznie bardziej niż "paroma gratami".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rlapinskiZamieszczone przez zwirek75Fabia RS ma kompletnie inny silnik, różni sie od 1.4 122 KM znacznie bardziej niż "paroma gratami".Respect All,Fear No One!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MGCzy możliwe jest, aby zmieniając osprzęt silnika oraz oprogramowanie w 1.4 TSI 122 KM osiągnąć fabryczny stan z golfa czyli 160 KM ?
Zapewne takie rozwiązanie (o ile w ogóle jest możliwe) będzie droższe od chipa, ale silnik po przebudowie daje możliwość dalszego podnoszenia mocy.
- inna turbina
- inny układ chłodniczy - chyba jednooobwodowy a nie dwu jak w 122
- kompresor
- całkiem inny układ dolotowy z intercoolerem powietrznym a nie wodnym
- chłodnica oleju
- inna głowica
- inne oznaczenia tłoków, czym się roźnią - nie wiem
- nie wspominam już takich pierdół jak inna obudowa filtra powietrza, inny filtr oleju, inne kolektory, komputer itp...
Generalnie - przeróbka totalnie nieopłacalna.
Komentarz
-
-
dla mnie to w ogóle jest głupota kupować mały silnik a później go chipować żeby mieć więcej mocy - jak ktoś chce mieć moc to kupuje największy dostępny i go jeszcze zawirusuje - a zabawy z takimi silniczkami raczej nie wyjdą im na dobre.
Znacznie bezpieczniej bawić się z większymi jednostkami.
Choć nie ukrywam na hamownie w końcu do rogalottiego dojadę ;-) bo sam jestem ciekaw jakie są gifty w tym silniku a podobno całkiem zacne ;-)- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekdla mnie to w ogóle jest głupota kupować mały silnik a później go chipować żeby mieć więcej mocy - jak ktoś chce mieć moc to kupuje największy dostępny i go jeszcze zawirusuje - a zabawy z takimi silniczkami raczej nie wyjdą im na dobresaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Jac_ekdla mnie to w ogóle jest głupota kupować mały silnik a później go chipować żeby mieć więcej mocy - jak ktoś chce mieć moc to kupuje największy dostępny i go jeszcze zawirusuje
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Zamieszczone przez Jac_ekdla mnie to w ogóle jest głupota kupować mały silnik a później go chipować żeby mieć więcej mocy - jak ktoś chce mieć moc to kupuje największy dostępny i go jeszcze zawirusuje
oczywiście też jestem za kupowaniem jak najmocniejszej bazy, którą jeśli jest możliwość i tak trzeba dłubać :szeroki_usmiech
[ Dodano: Czw 19 Sie, 10 23:41 ]
Zamieszczone przez MorgothZamieszczone przez Yarekbez problemu osiągniesz 160KM, tylko trzeba się będzie pogodzić z pogorszeniem dołu.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
no to ja zapytam inaczej :szeroki_usmiech , jaka jest różnica w OII pomiędzy 105 - 122 a 140 KM jak dla mnie pomijalna - bo żadna z tych mocy nie powalczy na drodze z poważnymi konkurentami ;-), umówmy się, zabawa się zaczyna od 200+
Zamieszczone przez _tm_Ja na przykład kupiłem Yeti 1.2, bo to jedyna benzyna z DSG w ofercie,
Zamieszczone przez szkodacena zakupu zupełnie inna i zwyczajnie nie każdego na to stać.
Zamieszczone przez szkodapoza tym obciążenie silnika najsłabszego i najmocniejszego będzie po programie podobne,- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekno to ja zapytam inaczej , jaka jest różnica w OII pomiędzy 105 - 122 a 140 KM jak dla mnie pomijalna
więc, nawet jestem w stanie zgodzić się z Tobą, że różnica jest pomijalna :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Jac_ekno to ja zapytam inaczej :szeroki_usmiech , jaka jest różnica w OII pomiędzy 105 - 122 a 140 KM jak dla mnie pomijalna - bo żadna z tych mocy nie powalczy na drodze z poważnymi konkurentami ;-), umówmy się, zabawa się zaczyna od 200+
Zapytaj się też wszystkich właścicieli 1.9 TDI, czy po wirusie ze 105 na 140 nie zauważyli żadnej różnicy :szeroki_usmiech ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Zapytaj się też wszystkich właścicieli 1.9 TDI, czy po wirusie ze 105 na 140 nie zauważyli żadnej różnicy ?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz